رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کشف ۲۳۰ تن گندم احتکار شده در شهرستان شوط و ۳۶ تن گندم دیگر در یکی از روستا‌های این شهرستان که جمعا ۲۶۶تن گندم و ۱۲ تن کودشیمیایی در این شهرستان خبر داد.

ناصر عتباتی گفت: حسب دستورات صادره در خصوص مراقبت و نظارت بر هر گونه احتکار یا گرانفروشی اقلام ضروری مردم، روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان با هماهنگی نهاد‌های انتظامی و امنیتی بخوبی در موضوعات معنون ورود کرده و عرصه را بر سوداگران و منفعت طلبان متخلف بسته‌اند و کوچکترین اقدام هم تحت رصد بوده و از هر اقدامی در این زمینه جلوگیری به عمل آمده و در مواقع لزوم برخورد‌های قاطع صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان گفت: در این زمینه مجموعاً ۲۶۶ تن گندم و ۱۲ تن کود شیمیایی که در شهرستان شوط کشف و ضبط گردیده بود با تشکیل پرونده و به لحاظ صلاحیت تعزیرات حکومتی، پرونده جهت رسیدگی به آن مرجع ارسال گردید.

عتباتی با بیان اینکه اجازه تخلف را به افراد سودجو و منفعت طلب نخواهیم داد و گفت: باید در شرایط سخت و مشکلات اقتصادی همه در کنار هم باشیم و اجازه ندهیم مشکلات اقتصادی، مردم را با سختی مواجه سازد و تلاش کنیم ارزاق عمومی و ضروری مردم را با قیمت مناسب به سفره آن‌ها ببریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.