فرمانده کل سپاه گفت: خدمت‌رسانی به مردم را هرگز از دستور کار خود خارج نمی‌کنیم زیرا اولویت ما قرار دارد‌.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز در جمع پاسداران تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان در گرگان گفت: ما در سوریه، عراق، یمن و افغانستان به این تجربه رسیدیم که اگر به موقع عمل نکنیم، به سرعت در سنگر‌ها حاضر نباشیم و مقدمات نبرد را از قبل آماده نکرده باشیم دشمن بر ما غلبه کرده، سرزمینمان را ویران و مردم را آواره خواهد کرد و این آمادگی دستاورد ما از حضور دشمن در منطقه است.

سرلشکر سلامی گفت: تهجد، عبادت و قیام جوهر پاسداری است و این شاخصه‌ها در کنار مهارت تکنیکی و آمادگی جسمانی از هر انسانی اسطوره می‌سازد.

او گفت: شرافت، امنیت، اقتدار و آرامش ما همه مدیون جانبازی ها، فداکاری‌ها و خون پاک مردم غیور این ملت است.

 سرلشکر سلامی گفت: تجربه گرانسنگ دوران جهاد در مقابل دشمنان خداوند این نکته را منعکس کرد که عنصر ایمان تعیین کننده اصلی میدان‌های نبرد است و دوران دفاع مقدس مثال بارزی از این حقیقت است که سرنوشت میدان را مردانی پاک و با ایمان مشخص کردند.

او گفت: اسلام برای جاری شدن نیاز به حاکمیت دارد و حاکمیت برای بقا نیازمند قدرت و اقتدار است و قوی شدن راه ماست.

سرلشکر سلامی گفت: شما پاسداران انقلاب اسلامی که برای دفاع از یکدیگر سبقت گرفته و مشتاق جهاد و در آرزوی شهادت هستید، در طول زمان می‌بایست همواره آمادگی جسمانی و رزم خود را بالا نگه دارید.

برنامه ریزی برای آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در کشور

  فرمانده سپاه پاسداران گفت:  در سطح کشور با مشارکت و همکاری سپاه و بسیج و همراهی با دولت در طرح‌های مربوط به محرومیت زدایی از جمله آبرسانی به روستا‌های فاقد آب برنامه‌های مفصلی داریم و برنامه ریزی شده با وزارت نیرو به ۱۰ هزار روستا آبرسانی کنیم.

سردار سر لشکر حسین سلامی گفت: قرارگاه حضرت خاتم الانبیاء حدود ۴۰۰ طرح بزرگ ملی فعال دارد و چرخ هیچ طرحی متوقف نیست.

او گفت: تلاش می‌کنیم علاوه بر اینکه از نظر آمادگی دفاعی در سطح کشور نیرو‌های ما رشد شتابدار خود را ادامه می‌دهند و با تغییرات فن آوری دائم در حال رشد هستند به موازات آن موضوع امداد به مردم و خدمت رسانی به مردم هرگز از دستور کارمان خارج نشود، زیرا این کار در اولویت ما قرار دارد.

سردار سلامی گفت: در مناطق روستایی و در مناطق حاشیه شهر‌ها برای کمک به مردمی که بضاعت ساخت خانه ندارند مشارکت بسیار گسترده داریم و هم سپاه‌های استان‌ها و هم قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در گستره ملی در این مسئله مشارکت دارند.

سردار سلامی گفت: در زمینه طرح‌های مربوط به راه‌های روستایی در روستا‌های دارای جاده‌های سخت گذر برای تردد آسان روستائیان کار‌های بزرگی در دست انجام داریم.

 او گفت: با شرایط فعلی مربوط به عادلانه سازی یارانه‌ها تلاش می‌کنیم فشار اولیه طرح به مردم محروم را با کمک‌های سپاه و بسیج و سایر نهاد‌های حمایتی از جمله ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی، آستان قدس و خیران کاهش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.