نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس گفت: دولت برای رفع مشکل بی آبی شهرستان‌های لاشار، فنوج و سرباز اقدام عاجل کند و بودجه ویژه‌ای را برای این موضوع در نظر گیرد.

 عبدالناصر درخشان، به مشکلات آب شهرستان‌های ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران اشاره کرد و گفت: روستا‌های شهرستان لاشار و فنوج در بحران آب بحران آب به سر می‌برند و این دو شهرستان از بحرانی‌ترین کانون‌های بی آبی حوزه انتخابیه بنده هستند.

او گفت: شهرستان سرباز ۴۵۰ روستا دارد و حدود ۱۰۰ هزار نفر هم جمعیت دارد که اکثر این روستا‌ها شبکه آبرسانی ندارد و مردم با بی آبی دست و پنجه نرم می‌کنند.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس گفت: در حال حاضر اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در حوزه آب سراسر کشور اختصاص داده اند که انتظار می‌رود دولتمردان مبلغ قابل توجهی از این بودجه را به سمت استان سیستان و بلوچستان سوق دهند چرا که با مشکل بی آبی به سر می‌برند.

درخشان گفت: دولت برای رفع مشکل بی آبی شهرستان‌های لاشار، فنوج و سرباز اقدام عاجل کند و بودجه ویژه‌ای را برای این موضوع در نظر گیرد.

برچسب ها: نماینده مجلس ، بی آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.