سرپرست فرمانداری زرند با اشاره به حجم بالای حمل ونقل بار در شهرستان بر ضرورت احداث پایانه بار تاکید کرد.

سید رضا حسینی نژاد با تأکید بر اهمیت موضوع حمل و نقل بار و کالا در شهرستان و ضرورت ساماندهی این مقوله مهم را خواستار شد.

او گفت: امروزه صنعت حمل و نقل یکی از مهمترین و اصلی‌ترین عوامل دستیابی به توسعه همه جانبه جوامع به ویژه در حوزه اقتصاد به شمار می‌رود.

سرپرست فرمانداری زرند با اشاره به صنعتی شدن شهرستان و افزایش جابجایی بار در محور‌های حوزه شهرستان گفت: در سال ۱۴۰۰ شهرستان زرند با حمل ۴/۲میلیون تن بار رتبه سوم استان کرمان در این بخش را به خود اختصاص داده است.

او  با تاکید بر ضرورت احداث پایانه بار در شهرستان با توجه به افزایش جابجایی بار، می‌گوید: به منظور کاهش آلودگی هوا، افزایش ایمنی تردد، کاهش تصادفات برون شهری و کاهش ترافیک جاده‌ها و کنترل و مدیریت بر بار و کالا‌های ورودی و خروجی شهرستان زرند، احداث پایانه بار را بیش از پیش امری ضروری است که در این خصوص قول مساعد همکاری را خواهیم داد.

یحیی پورحبیبی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  نیز با بیان اینکه شهرستان زرند دارای ۱۳ شرکت حمل و نقل کالا است که عملیات جابجایی بار‌های معدنی گندله، کنسانتره، سنگ آهن، شمش فولاد، زغال سنگ  از مبدا زرند به سایر نقاط کشور را انجام می‌دهند، گفت: عمده بار شهرستان به استان‌های هرمزگان و اصفهان حمل می شود.

او با بیان اینکه با وجود شرکت‌های حمل ونقل وکارخانجات معدنی زمینه اشتغال ۹ هزار نفر بصورت غیر مستقیم فراهم شده است، گفت: همچنین در سال گذشته با اجرای سیستم اعلام بار و نوبت دهی بار مجازی با همت و همکاری انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل و انجمن رانندگان زرند و حمایت شورای تامین شهرستان، توزیع بار عادلانه انجام و از تخلفات احتمالی شرکت‌ها و رانندگان جلوگیری بعمل آمد.

برچسب ها: حمل ونقل ، تخلفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار