فرمانده انتظامی سردشت گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی بیش از هفت تُن آرد قاچاق خارج از شبکه توزیع در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ موسی بهاری گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی و در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت پاترول و یک دستگاه وانت سایپا مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی سردشت با اشاره به بازرسی و بررسی این خودرو‌ها و اینکه مشخص شد در حال توزیع و فروش آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در منطقه هستند، گفت: از این خودرو‌ها تعداد ۹۲ کیسه ۴۰ کیلویی آرد یارانه‌ای کشف و ضبط شد.

سرهنگ بهاری می گوید: در ادامه با تحقیقات فنی و پلیسی از راننده خودرو‌ها انبار محل دپو و بارگیری خودرو‌ها نیز شناسایی و با کسب دستور قضایی در قالب چند تیم منسجم به محل یک انبار عزیمت و با اخذ دستور اقدام به بازرسی از محل شد.

سرهنگ بهاری با بیان اینکه در بازرسی از این انبار نیز تعداد ۹۱ کیسه ۴۰ کیلویی آرد یارانه‌ای کشف شد، گفت: در مجموع، هفت تُن و ۳۲۰ کیلوگرم آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع، کشف و ضبط و در این راستا سه نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی سردشت می گوید: برابر اعلام کارشناسان ارزش این میزان کالای کشف شده یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ بهاری از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالا‌های قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.