فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه طرح پارکبان در خیابان امام (ره) این شهر اجرا می‌شود، گفت: با اجرای این طرح، خودرو‌های پارک شده در خارج از محدوده طرح با جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می‌شوند.

سرهنگ فخرالدین رستم پور گفت: اجرای طرح پارکبانی از امروز، آغاز شده و خودرو‌هایی که در خیابان امام (ره) در خارج از محدوده پارکبانی و زیر تابلو حمل با جرثقیل پارک شده باشند، با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود.

این طرح به موجب اجرای ماده ۱۳ قانون رسیدگی به تخلفات واخذ جرایم سال ۱۳۹۰ و اجرای مصوبه شورای ترافیک در راستای ساماندهی وضعیت ترافیک سطح شهر و ارتقای رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

رستم پور با اشاره به اینکه به موجب اجرای این قانون، هزینه حمل جرثقیل و پارکینگ از مالک خودرو و یا متصرف قانونی دریافت خواهد شد، گفت: خودرو‌هایی که در سمت راست خیابان امام و زیر تابلو حمل با جرثفیل توقف کنند، به پارکینگ انتقال و پس از احراز هویت خودرو ترخیص خواهد شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: همچنین در سمت چپ خیابان امام طرح پارکبانی براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان با اخذ هزینه پارکبانی از مالکان خودرو اجرا می‌شود.

سرهنگ رستم‌پور می گوید: لازمه اجرای این طرح همکاری رانندگان وشهروندان با مجریان طرح بوده و نتیجه اجرای این طرح را با احساس رضایتمندی و آرامش خاطر همشهریان شاهد خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.