در دو عملیات مشترک پلیس استان‌های مرکزی و اصفهان قاچاقچیان عمده مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی جزئیات دستگیری قاچاقچیان عمده مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی را صورت زیر تشریح کرد.

در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند در مبارزه با مواد مخدر، روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از سوی ۳ قاچاقچی عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، افراد مورد نظر شناسایی شده و مشخص شد که با ۲ دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی می‌باشند.

با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی‌های لازم با پلیس استان اصفهان برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

سرانجام تیمی مشترک از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های مرکزی و اصفهان پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محور شهرضا - اصفهان اعزام شده و سرانجام موفق شدند در این محور خودرو‌ها را با انجام عملیاتی هدفمند، شناسایی و توقیف کنند.

سرهنگ سپهوند در پایان با اشاره به کشف ۶۵ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک در بازرسی ماموران از یکی از خودرو‌های توقیفی گفت: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.