دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک -  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی منصوب و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی منصوب و معرفی شدند.

شایسته فرد دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی شد

اکبر شایسته فرد به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی منصوب و جایگزین احمد ملک حسینی دبیر سابق این شورا شد.

دبیر جدید از سوی استاندار مرکزی و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی پیشنهاد شده و طی حکم انتصاب از سوی مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور شده است.

از سوابق و مسئولیت‌های اکبر شایسته فرد می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

۱- دبیر کمیسیون تعزیرات حکومتی شهرستان اراک
۲- بخشدار مرکزی شهرستان آشتیان
۳- معاون فرماندار آشتیان
۴- فرماندار شهرستان آشتیان
۵- رئیس شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدّر شهرستان آشتیان
۶- رئیس گروه تهدیدات تخصصی پدافند غیرعامل استانداری مرکزی

قائمی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی شد

در مراسمی محمد صادق قائمی به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی معرفی و از زحمات و خدمات حدود ده ساله مجتبی عالیخانی مدیرعامل سابق این سازمان تقدیر شد.

در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی، زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی و رئیس هیئت مدیره این سازمان و حیدری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری حضور داشتند.

سازمان همیاری شهرداری‌ها در سال ۱۳۷۰ بر اساس مصوبه وزارت کشور تاسیس شده و وظیفه تامین نیازمندی‌های شهری و تاسیسات مورد نیاز عمومی و همچنین تجمیع امکانات و سرمایه‌های کوچک و پراکنده شهرداری‌ها و افزایش توان مالی شهرداری‌های عضو از طریق ایجاد درآمد‌های ناشی از تولید، فعالیت‌های اقتصادی، خدماتی طبق اصول بازرگانی را دارد و با شخصیت حقوقی مستقل تاسیس و برابر مفاد اساسنامه اداره می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.