مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان توجه ویژه به جوانان را از مهم‌ترین وظایف اداره تبلیغات اسلامی بیان کرد.

حجت الاسلام مهدی فوقی در آیین معرفی رئیس جدید  اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان نایین گفت: امروزه نسل جوان ما نیازمند یک رویکرد جدید تبلیغاتی است و مسئول این اداره باید رویکردی جوانانه، پیشران، فعال و جذابی برای این گروه در نظر بگیرد.

او با اشاره به طرح جزء خوانی قرآن کریم در خیابان چهارباغ اصفهان همزمان با ماه مبلرک رمضان گفت: اداره تبلیغات اسلامی اگر برنامه جدیدی برای حضور همه اقشار داشته باشد، میتوان گفت رویه درستی را درپیش گرفته است و اگر فقط با یک قشر خاص در ارتباط باشد، این کارکرد متناسب با انقلاب اسلامی نیست.

حجت الاسلام فوقی ایجاد شور و نشاط در بین جوانان را یکی از رویکرد‌های نوین تبلیغاتی برشمرد و گفت: کار ما صرفا برگزاری مراسمات عزاداری نیست و همانطور که ائمه اطهار از ما خواسته اند باید در شادی آن‌ها شاد و در اندوه آنان اندوهگین باشیم و اگر بتوانیم شیرینی دین را به نسل جوان منتقل بکنیم، آن‌ها خودشان تبعیت و تمکین خواهند کرد.

محسن فیروزی فرماندار نایین نیز ضمن برشمردن وظایف و مسئولیت‌های اداره تبلیغات اسلامی به اهمیت مقابله با توطئه‌های فرهنگی و دینی پرداخته و گفت: شناخت توطئه‌های فرهنگی و دینی و تبیین مکتب‌های الهی در بین برای مردم از مهم‌ترین وظایف این نهاد است و عمل به این مهم با همراهی همه ظرفیت‌ها در سیاست گذاری، برنامه ریزی، هدایت، سازماندهی و نظارت بر تبلیغات دینی در جامعه محقق خواهد شد.
به گفته او ارمغانی بالاتر از وحدت در بین اقشار مختلف مردم نیست و باید از همه ظرفیت‌های اقشار مختلف مردم استفاده کرد و از هرگونه مسئله‌ای که باعث ایجاد اختلاف در مساجد، حسینیه‌ها، هیئات مذهبی و پایگاه‌های بسیج میشود، پرهیز کرد.

در این مراسم با تشکر از خدمات حجج اسلام هاشمی دشتی و مرادی، حجت الاسلام مهدی ربیعی مزرعه شاهی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی نایین معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.