نخستین دوره مسابقات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در همدان آغاز شد.

مسوول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی ورزش زورخانه‌ای با همکاری فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد، نخستین دوره مسابقات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز به کار کرد.

حسین ترابی گفت: افزود: مسابقات به صورت انفرادی و تیمی میان بخش‌های مختلف آموزش عالی کشور برگزار و هر بخش مجاز به معرفی یک تیم برای شرکت در این مسابقات است.

مسوول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان می گوید: در این دوره از مسابقات ۳۰ تیم شرکت کرده اند که ۲۰ تیم از دانشگاه‌های آزاد کشور و ۱۰ تیم از دانشگاه‌های دولتی شامل سراسری، پیام نورو علمی کاربردی در این دوره رقابت می‌کنند.

تیم‌های شرکت‌کننده این مسابقات  از شهر‌های ملایر، تاکستان، بجنورد، بیجار، سپیدان، شیراز، اسدآباد، کرمانشاه، سنندج، شاهرود، البرز، همدان، تهران، مرکزی، کاشان، اصفهان، زاهدان، قم و تهران هستند که تهران با دو تیم در این مسابقات حضور یافته اند.

ترابی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو بخش کشتی پهلوانی و هنر‌های فردی است گفت: هنر‌های فردی نیز در رشته میل بازی، چرخش تیز، چرخش چمنی و سنگ کباده است که در دو وزن زیر ۹۰ کیلو و بالای ۹۰ کیلو برگزار می‌شود.

نخستین دوره مسابقات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.