فرماندار اسدآباد از اختصاص ۱۰۰ تن سهمیه روغن خوراکی به این شهرستان خبر داد.

به گفته حسین علی شرکائی برای تثبیت قیمت‌ها، عرضه روغن سهمیه‌ای به صورت مرحله به مرحله وارد بازار شهرستان می‌شود و روز گذشته ۲۵ تن از این سهمیه توزیع شده است.

وی  گفت: هم اکنون سهمیه تخصیصی روغن خوراکی بین فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های سطح شهرستان توزیع می‌شود و التهاب بازار ماکارونی هم کاهش یافته و مرغ گرم  نیز به قیمت مصوب دولتی در شهرستان اسدآباد در حال توزیع  است و هر کیلو مرغ گرم بین ۵۵ تا ۵۸ هزار تومان در مرغ فروشی‌های این شهرستان عرضه می‌شود.

مقدار مصرف روزانه مرغ گرم در شهرستان اسدآباد  ۱۰ تا ۱۲ تن  است و با توجه به گشت مشترک بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحد‌های صنفی بازار وضعیت بازار در آرامش بوده و مشکلی در تامین اقلام اساسی مردم وجود ندارد.

فرماندار اسدآباد  گفت:در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه بازاریان همکاری لازم را دارند و با نظارت گشت مشترک انبار‌های بازاریان در حال بازرسی بوده وخوشبختانه تخلف واحتکاری مشاهده نشده و همه واحد‌های صنفی بازار قیمت جدید، قیمت تولید و قیمت فروش را بر روی کالا‌های خود نصب کرده‌اند.

 همچنین  قند و شکر نیز مانند سایر اقلام در شهرستان فراوان بوده و به اندازه کافی موجود است .

حسین علی شرکائی  فرماندار اسدآباد از شهروندان اسدآبادی درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.