مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از تامین و توزریع روزانه ۸۲۵ هزارلیتر نفتگاز در بخش حمل ونقل استان خبرداد.

جهانبخش نوکانی گفت:از ابتدای سال جاری بیش از ۴۵ میلیون لیتر نفتگاز در جایگاه‌های عرضه منطقه عرضه شده است که نسبت به دو ماهه پایانی سال گذشته (بهمن و اسفند) بارشدی ۴ درصدی همراه بوده است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان  گفت: ۴۹ باب جایگاه عرضه نفتگاز در سطح استان فعالیت دارند و گروه‌های گشت و بازرسی این شرکت به صورت شبانه روزی از همه مجاری عرضه سوخت بازدید و با هرگونه عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و کم فروشی برابر با مقررات شرکت برخورد می‌ کنند و هم اکنون نیز هیچ گونه کمبود سوختی در جایگاه‌های عرضه سوخت وجود ندارد.

او در خصوص  نحوه تخصیص سهمیه و شارژ کارت سوخت خودرو‌های نفتگاز سوز ناوگان حمل ونقل بار و مسافر گفت: سهمیه نفتگاز این دسته ازخودرو‌ها بر مبنای طرح پیمایش، مسافت طی شده، حجم موتور، سال ساخت و... تخصیص می‌یابد و شرکت ملی پخش هردوره بر اساس سهمیه‌ای که برای هر خودرو دیزلی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشخص می‌شود، کارت سوخت را شارژ می‌نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.