دانش آموزان دختر و پسر دهه نودی و هشتادی شهرستان مشهد مقدس و حومه فردا عصر با حضور در میدان شهداء سرود حماسی سلام فرمانده را همخوانی می کنند.

مسئول برگزاری همایش بزرگ سلام فرمانده استان خراسان رضوی گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده سرود سلام فرمانده با حضور حاج ابوذر روحی روز دوشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه ساعت ١٧ در عرصه میدان شهدا و در حضور کودکان و نوجوانان دهه نودی و هشتادی اجرا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین آخوندی گفت: از مسئولان مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی دعوت می‌شود دانش‌آموزان خود را فردا برای شرکت در این همایش اعزام بکنند.

او گفت:همچنین از همه فعالان فرهنگی مشهد و حومه دعوت می کنیم تا کودکان و نوجوانان دهه نودی که در مساجد، هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های بسیج فعالیت دارند عصر فردا به عرصه میدان شهدا آورده و در زمینه اجرای هرچه بهتر این سرود انقلابی روزی به یادمادنی را رقم بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین آخوندی گفت: سرود سلام فرمانده موجب رقم خوردن اتفاق بزرگی در کشور شده است که شوری انقلابی در بین کودکان و نوجوانان به وجود آورده و از زمان اجرای آن در صدا و سیما و نیز رسانه‌های مجازی مورد استقبال فراوانی خصوصا دهه نودی‌ها قرار گرفته است.

اجرای این سرود حماسی به صورت زنده از شبکه های رسانه ملی نیز پخش می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.