مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : گازرسانی به روستا‌های سرپل‌ذهاب با ۱۷۰میلیارد تومان اعتبار در چندین محور با حضور پیمانکاران مختلفی تعریف شده و پیش‌بینی می‌شود همه روستا‌های این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شوند.

سیروس شهبازی گفت : گازرسانی به محور " پیران و کلاهمال "۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات گازرسانی به محور "بریموند " آغاز شده و در هفته آینده حفاری آن آغاز می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه پیمانکار روستا‌های "دشت ذهاب" شبکه داخلی تعداد ۸۸ روستا را به میزان ۵۰ درصد به اتمام رسانده و مسیر خط اصلی هم باقیمانده که برابر جدول زمانبندی در حال اجرا است.

با اجرای این پروژه‌ها بیش از ۹۵درصد مناطق روستایی تحت پوشش قرار می‌گیرند و از مردم شهرستان می‌خواهیم با همراهی و همکاری با پیمانکاران مربوطه زمینه تسریع در انجام پروژه‌های گازرسانی را فراهم نمایند.

شرکت گاز برای تخریب کشت‌های سرپا خسارات را به کشاورزان پرداخت می‌کند، لوله‌های گازرسانی در عمق یک و نیم متری کارگذاشته می‌شوند و هیچ گونه مشکلی برای کشت و کار کشاورزان به وجود نمی‌آورد، وجود معارض باعث کند شدن روند انجام عملیات و گاهی توقف کامل پروژه‌ها می‌شود که لازم است مردم در این رابطه همکاری نمایند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.