سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : این دانشگاه از احداث بیمارستان تخصصی ویژه جانبازان اعصاب و روان استقبال می‌کند، امیدواریم پس از انجام اقدامات لازم و کسب موافقت اصولی از وزارت بهداشت، کار احداث آن بزودی در کرمانشاه آغاز شود.

قباد محمدی گفت : ارائه خدمات درمانی و دارویی لازم برای ایثارگران و جانبازان از مواردی است که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همواره به صورت جدی پیگیری می‌شود.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این بیمارستان پس از راه اندازی می‌تواند خدمات تخصصی مطلوب و شایسته را در خصوص مغز و اعصاب به جانبازان و خانواده گرانقدر و عموم مردم جامعه ارایه دهد.

علاوه بر آن این بیمارستان می‌تواند به عنوان مرکز تخصصی ویژه بیماران اعصاب و روان غرب کشور به جانبازان و بیماران استان‌های همجوار نیز خدمات تخصصی لازم را ارائه کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: مردم استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس با از جان گذشتگی و ایثار از میهن اسلامی دفاع کردند و اکنون بسیاری از جانبازان و ایثارگران دچار آسیب‌های فراوان و بیماری‌های متعدد هستند و باید برای درمان آن‌ها نهایت تلاش خود را بکار بگیریم.

حجت الاسلام هادی عسگری گفت: به دلیل فقدان بیمارستان تخصصی جانبازان اعصاب و روان در استان کرمانشاه این بیماران برای درمان باید به شهر‌های شیراز، اردبیل، تهران و مشهد مراجعه می‌کنند و این امر خانواده‌های این عزیزان را با مشکلات فراوان مواجه می‌سازد.

امیدوارم با همکاری و همراهی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هرچه زودتر این بیمارستان تخصصی اعصاب و روان در استان راه اندازی شود و جانبازان اعصاب و روان و خانواده‌های آن‌ها بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.