هفته خوابگاه‌های دانشجویی با شعار «خوابگاه دانشجویی؛ مشارکت اجتماعی و سلامت جمعی» در تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال برگزاری است.

سلیمانی، رئیس اداره رفاهی دانشجویان اداره کل دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص برنامه‌های تعیین شده در هفته خوابگاه‌ها گفت: عناوین روز‌ها به گونه‌ای انتخاب شده اند که نوآورانه و خلاقانه باشند و با ایجاد فضای با نشاط و رقابت سالم در بین دانشجویان، قابلیت اجرا داشته باشند.

بر این اساس شنبه۲۴ اردیبهشت «امیدآفرینی و تاب‌آوری اجتماعی در پسا کرونا»، یکشنبه ۲۵ اردیبهشت «همه با هم ورزش و تندرستی»، دوشنبه ۲۶ اردیبهشت «تنوع فرهنگی و مشارکت اجتماعی»، سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت «سلامت جمعی و تغذیه سال»، چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت «مشارکت خیرین و ساخت خوابگاه‌ها»، پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت «اوقات فراغت، خودباوری و خودسازی» و جمعه ۳۰ اردیبهشت «مهارت محوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی» نام گذاری شده است.

گفتنی است هر ساله در اردیبهشت به منظور تمرکز و توجه بیشتر به مسائل و مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی، ارتقای کیفیت زندگی و ایجاد فضای نشاط و شادکامی در بین دانشجویان، از سوی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت شعار هفته خوابگاه‌های دانشجویی تعیین و با برنامه‌ریزی، تلاش در ارائه برنامه‌های متنوع و مناسب برای دانشجویان خوابگاهی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار