شهردار منطقه هفت گفت: عملیات آماده سازی و زیرسازی معابر زمین‌های شکاری واقع در محله وزیر آباد در سطح منطقه هفت در حال انجام است.

قاسم اکبری در بازدید از پروژه زیرسازی معابر زمین‌های وزیرآباد گفت: تفکیک زمین‌های شکاری وزیر آباد که در حدود ۸ هکتار و ۲۰۰ پلاک مسکونی است چندین سال متوقف شده بود که با پیگیری‌های انجام شده اقدامات لازم در خصوص تفکیک این اراضی انجام شد.

او گفت: در گذشته توسط دهیاری و بخشداری مجوز‌هایی نیز برای چند پلاک صادر شده بود که با توجه به عدم تفکیک این اراضی در خصوص صدور مجوز‌ها جلوگیری به عمل آمد، اما مالکین می‌توانند با توجه به تفکیک و شروع  عملیات زیرسازی این اراضی با مراجعه به شهرداری منطقه و گرفتن مجوز قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

شهردار منطقه هفت گفت: در ۱۸ هزار متر مربع عملیات آماده سازی و زیر سازی و مخلوط ریزی خیابان ۱۲متری و کوچه‌های فرعی در این اراضی در حال انجام است و سپس نسبت به،  ۳۵۰ متر لوله گذاری و جدول گذاری و در نهایت آسفالت آن اقدام خواهد شد.

اکبری گفت: با توجه به بالا بودن سطح آب در این منطقه در ابتدا در حدود ۸۰ سانتی متر از سنگ ماکادام جهت زهکشی در زیرسازی استفاده شده است که در آینده در این قسمت آبگرفتگی نخواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۳ ۱۳ آبان ۱۴۰۱
خوب برای مردم ولی باید خدمت کم تر از مردم بگیرند تا مردم بتون سایب خانه باشند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۱۹ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
شهرداری در این قسمت مبلغ ۵ میلیارد تومان با پیمان کار قرارداد بسته که نزدیک به ۴۰۰ قواره زمین میباشد وقتی که مالکین برای صدور مجوز اقدام میکنند سهم خدمات که سال گذشته نزدیک ۳۰ میلیون تومان بود الان میبایست ۲۶۲ ملیون بپردازند .نزدیک به ده برابر گرانتر .خوب چه خبره مردم در این گونه مناطق محروم از کجا بیاورند بعد میگویند سخت گیری نکنید تا مردم صاحب خانه شوند چه کاسبی از این بهتر ۵ میلیارد هزینه کنند نزدیک به ۹۰۰ میلیارد از مردم بدبخت بگیرند