استاندار فارس گفت: برنامه جامعی برای شهر شیراز نوشته تا در شهرداری، شورای شهر و شورای توسعه شیراز نیز مطرح شود و تکلیف هر دستگاه مشخص گردد.

محمدهادی ایمانیه در شورای فرهنگ عمومی به موارد مطرح شده درباره اربعین پرداخت و گفت: مهمان‌نوازی استان فارس در سفر‌های اربعین باید بار دیگر نمود داشته باشد و خود را نشان دهد.

به گفته او مسیر استان‌های شرقی برای سفر اربعین از استان فارس است، یک شب یا دو شب اقامت زائران در استان فارس طبق روال سال‌های گذشته انجام می‌شود بنابراین باید تدابیر لازم برای اسکان زائران اندیشیده شود.

ایمانیه به بحث کتابخانه‌ها اشاره و گفت: در بخش سخت‌افزاری و مشکلات مکانی برنامه جامع و مشخص ۴ ساله نوشته شود مبنی بر اینکه چگونه به حد استاندارد برسیم و پیشنهادات لازم در این زمینه ارائه شود.

استاندار فارس گفت: براساس تجربه و هم‌اندیشی راه حل پیدا کنید و معطل اینکه بودجه برسد یا نه، نباشید، چون در بسیاری از امور نیاز به بودجه نیست، اما بحث کتابخوان و ساعت مطالعه و کتابخوانی مفید از بحث سخت‌افزاری مهم‌تر است.

او گفت: در حوزه سینما‌ها هم برنامه ۴ ساله تحویل و رصد شود تا کار‌هایی که تعهد شده انجام شود و برنامه جامعی برای شهر شیراز نوشته تا در شهرداری، شورای شهر و شورای توسعه شیراز نیز مطرح شود و تکلیف هر دستگاه مشخص شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار