کالاهای احتکار شده در شهرستان های خراسان رضوی کشف و توقیف شد.

حسین احمدی فرمانده نیرو انتظامی کاشمر گفت: باتوجه به احتکار مقادیر قابل توجهی برنج و ماکارونی در دو انبار در مناطق مختلف شهرستان کاشمر پی گیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت و سقم احتکار کالا‌ها با هماهنگی قضائی وارد عمل شده و محل‌های موردنظر را شناسایی و در بازرسی از یکی از انبار‌ها مقدار یک تن و ۱۵۰ کیلوگرم برنج و از انبار دیگر ۱۸۰ کارتن ماکارونی را کشف کردند.

فرمانده نیرو انتظامی کاشمر گفت: ارزش کل کالا‌های مکشوفه ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال برآورد شده است همچنین در این زمینه ۲ متهم به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در تربت جام

سرهنگ ستاد مجتبی موهبتی گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید عزتی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی نیسان برخورد و با هماهنگی مقام قضایی توقیف کردند.

او گفت:ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۱۰ جفت کفش اسپرت ورزشی ۴۸ جفت کفش کوهنوردی ۴۹ عدد زنجیر بکسل بند و ۸ثوب کاپشن خارجی قاچاق فاقد مجوز حمل را کشف و یک نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

احتکار به منازل شخصی هم رسید
 
محمد غلامی فرمانده انتظامی باخرز گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار اقلام ضروری در یک واحد مسکونی در یکی از مناطق شهر باخرز، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت و ماموران با هماهنگی مقام قضایی به آدرس مورد نظر اعزام شدند.
 
او گفت: در طی بازرسی از این مکان انواع مواد غذایی شامل ۱۸ تا ۱۰۰ کیلوگرم برنج خارجی ،۲ تن و ۲۵۰ کیلوگرم روغن خوراکی، ۸۴۰ کیلو گرم ماکارونی ،۱۲۰ کیلوگرم چای خشک و ۱۲۰ قلم انواع مواد خوراکی احتکاری دیگر را کشف شد. همچنین این مقدار از کالاهای ضروری کشف شده حدود یک میلیارد تومان ارزش داشتند.
 
کشف بیش از ۳ هزار کیلوگرم آرد و شکر احتکار شده در مه ولات
 
هادی ساربان گفت: در گشت بازرسی کارشناسان تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی مه ولات، ۲ هزار و ۶۸۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای از پارکینگ یک منزل مسکونی و ۴۲۰ کیلوگرم شکر تنظیم بازار از یکی از فروشگاه‌های سطح شهرستان کشف و ضبط شد.
 
مدیر جهاد کشاورزی مه ولات گفت:کالا‌های کشف شده ضبط و برای توزیع به ستاد تنظیم بازار تحویل داده شد.
 
او گفت: با توجه به نظارت‌ها صورت گرفته در سطح شهرستان هیچ گونه کمبودی نداریم و نانوایی‌ها نیز، بدون افزایش قیمت، در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
 
کشف ۱۴۰ میلیون تومان کالااساسی احتکارشده در تایباد
 
کریمی گفت: در بازرسی از ۴۷ واحد صنفی و انبار، از یک منزل مسکونی میزان ۱۴۰ میلیون تومان کالای اساسی احتکارشده کشف شد.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد گفت: در این منزل بیش از سه هزار و ۲۵۴ کیلوگرم روغن، ۸۰۰ کیلوگرم برنج خارجی و سه هزار و ۴۶۰ بسته ماکارونی کشف و علاوه بر پلب واحد صنفی صاحب کالا، پرونده آن به مراجع قضایی ارسال شد.
 
 او گفت: کسبه باید کالاها را در قفسه ها چیده و در شرایط فعلی ضمن رعایت سقف قیمت های اعلامی، رعایت عدل و انصاف از آنها مورد انتظار است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار