رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد از کشف بیش از ۱۲.۵ تن تخم مرغ احتکار شده در خیابان پیامبر اعظم در مشهد خبر داد.

علی اکبر نصری سرآسیا گفت: در برابر گشت مشترک کارشناسان جهاد کشاورزی و سربازان گمنام اطلاعات سپاه در بازرسی به عمل آمده از انبار تخم مرغ واقع در پیامبر اعظم تعداد ۱۲۳۱ کارتن تخم مرغ که میانگین وزن هر کارتن حدود۱۰/۳۰۰کیلو گرم بود برابر دستور معاون محترم اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی و در معیت کلانتری منطقه کاظم آباد و همکاران اطلاعات سپاه توقیف گردید.

او گفت: تخم مرغ‌های احتکار شده جهت بررسی سالم بودن کالا به واحدی در میدان بار ولیعصر منتقل گردید.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: در صورت تایید سالم بودن توسط واحد مربوطه و نداشتن مشکل مصرف تخم مرغ در شبکه مصرف با قیمت مصوب هر کیلو ۲۲۵۰۰ تومان توزیع می‌گردد.

كشف ۲ تُن مرغ منجمد در شاندیز

در بازدید مشترک شبکه دامپزشکی، تعزیرات حکومتی و اطلاعات سپاه شهرستان طرقبه شاندیز،  یک محموله به وزن حدود ۱۹۵۰ کیلوگرم مرغ منجمد در شاندیز کشف و توقیف شد.

کشف ۶ تن برنج مخلوط و ۳ تن ماکارونی احتکار شده در مشهد
نصری سرآسیا گفت : طی رصد و پایش سربازان گمنام اطلاعات سپاه در محدوده خیابان رودکی منزلی به رویت رسید که در این محل برنج‌های ایرانی را با برنج‌های پاکستانی و هندی مخلوط می‌کردند.

او گفت: برابر نظر تعزیرات حکومتی و دستور معاون اجرایی کالا توقیف شد ، کارشناسی و قیمت‌گذاری انجام و پس از آن پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

حدودا ۶ تا ۷ تن برنج ایرانی، پاکستانی و هندی حجم کشفیات از این محل است.

کشف انبار کالا‌های احتکاری در تایباد

امیر امیراحمدی فرمانده انتظامی تایباد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار اقلام ضروری در یک انبار در سطح شهر تایباد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و آگاهی قرار گرفت.

او گفت: پلیس مذکور پس از انجام تحقیقات نامحسوس و صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی به محل انبار اعزام و در بازرسی از آن، سه هزار و ۵۴۰ بسته انواع ماکارونی، هزار و ۱۳۸ کیلوگرم روغن جامد، ٢هزار و ۵۰۰ لیتر روغن مایع و ۸۰۰ کیلوگرم برنج خارجی احتکاری را کشف کردند. همچنین بنابر اظهارات کارشناسان ارزش این میزان کالا‌های احتکارشده بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

کشف ۴۲۰ تن کالاهای اساسی احتکار شده در تربت حیدریه

حسین حسینی رئیس اداره تعزیرات حکومتی تربت حیدریه گفت: در بازید های صورت گرفته از فروشگاه ها و انبارهای سطح شهرستان در یک اقدام سریع بالغ بر ۴۲۰ تن کالاهای اساسی شامل روغن خوراکی،قند ،ماکارونی، شکر، چای و رب از یک واحد مسکونی و چندین انبار فاقد مشخصه کشف و ضبط شد تا به قیمت مصوب در شبکه توزیع قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.