مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت اصفهان گفت: تمامی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در کلانشهر اصفهان تعطیل شد و در مراکز جامع سلامت سبد کامل واکسن‌های کرونا در دُزهای یک، ۲، سه و چهار وجود دارد.

کیومرث طالبی گفت: شهروندان اصفهانی می‌توانند بنا بر تمایل خود واکسن مربوطه را دریافت کنند و یا از راهنمایی و مشاوره برای دریافت نوع واکسن در مراکز جامع سلامت بهره ببرند.

سبد‌های واکسن هشت مرکز جامع سلامت اصفهان توسط مرکز بهداشت شماره یک و ۲ اصفهان بطور مرتب تامین می‌شود.

اوهمچنین از تعطیلی مرکز تجمیعی واکسیناسیون پل شهرستان خبردادو گفت: تاچندی پیش مرکز تجمیعی تنها در پل شهرستان دایر بود که با کاهش حجم مراجعات و به علت آنکه بستر ارائه واکسن در تمامی مراکز جامع سلامت زیر نظر مرکز بهداشت شماره یک و ۲ فراهم بود روز گذشته تعطیل شد.

علاوه بر این مراکز یک واحد واکسیناسیون سیار کرونا نیز در قالب یک‌دستگاه اتوبوس در مرکز شهر اصفهان بطور روزانه به خدمت‌رسانی به شهروندان می‌پردازد.

مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت اصفهان تزریق واکسن را یکی از دلایل مهم کاهش آمار بیماران بستری، سرپایی و مرگ و میر ناشی از کرونا برشمرد و گفت: تکمیل فرآیند تزریق واکسیناسیون در زمان‌های تعیین شده می‌تواند به روند کاهش ابتلا و به صفر رسیدن مرگ و میر ناشی از کرونا بیانجامد.

سال گذشته در مجموع حدود ۴۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان اصفهان فعال بود که از میان آن نزدیک به ۱۰ مرکز در کلانشهر اصفهان وجود داشت.

استان اصفهان بیش از پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۸ شهرستان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.