امام جمعه موقت بندرعباس گفت: دولت در این جراحی اقتصادی باید مراقبت‌های لازم را داشته و حواشی و تبعات اجرای این طرح تحولی را زیر نظر بگیرد.

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: صرف اینکه ما بگوییم فلانی نیروی انقلابی است و مسؤولیت مهمی را بدون دانش کافی و تجربه لازم و دقت در امر و تعامل به وی بسپاریم و از او در دولت انقلابی استفاده کنیم و امیدوار به حل مشکلات باشیم یک خیال خامی است که قرآن نیز می‌گوید که کار را در عین ایمان به کاردان بسپارید.

حجت الاسلام میرزاده گفت: خدا وعده خویش در تحقق پیروزی مومنان را محقق خواهد کرد اما لازمه آن توجه به فرمان رهبر و ایمان و اعتقاد به راه حق است.

او خطاب به مسؤولان استانی گفت: صرف اینکه ما بگوییم فلانی نیروی انقلابی است و مسؤولیت مهمی را بدون دانش کافی و تجربه لازم و دقت در امر و تعامل به وی بسپاریم و از او در دولت انقلابی استفاده کنیم و امیدوار به حل مشکلات باشیم یک خیال خامی است که قرآن نیز می‌گوید که کار را در عین ایمان به کاردان بسپارید.

حجت الاسلام میرزاده  گفت: سالانه حدود 20 میلیارد دلار به گفته مسؤولان برای یارانه به کالاهای اساسی اختصاص می‌یافته است ولی این یارانه به دست مردم نمی‌رسیده است و بخش بزرگی از این پول که از جیب خودِ مردم اختصاص می‌یافته، عملا صرف قاچاق کالاها و ... می‌شده است. در لب مرز ایران و ترکیه هر گونی آرد 600 هزار تومان است و آردی که از جیب مردم ایران خریداری شده به کشورهای همسایه قاچاق می‌شود.

او نظارت بر فرآیند اختصاص یارانه را امری لازم دانست و  گفت: باید رویه‌ها را درست کرد چرا که گاهی ناظران نیز دچار فساد می‌شوند.

خطیب نماز جمعه بندرعباس از دولت خواست تا در این جراحی اقتصادی، مراقبت‌های لازم را داشته و حواشی و تبعات اجرای این طرح تحولی را زیر نظر داشته باشد چون این کار محصول یک کار علمی دقیق و فنی است و همه مراقبت کنیم و به دولت فرصت دهیم تا بتواند بر شرایط فائق آید.

حجت الاسلام میرزاده از رییس کل دادگستری، دادستان و دیگر مسؤولان غذایی خواست تا با احتکار به طور جدی برخورد شود و اجازه ندهند که کمبود ارزاق عمومی در جامعه رخ دهد و آنچه که مایحتاج مردم است به درستی به دست مردم برسد.

وی از برگزاری جلسات شورای اداری استان در مناطق مختلف نیز تقدیر کرد و گفت: مراقب قول‌های خود به مردم باشید و تا مبادا به دلسردی و اعتراض کشیده شود. همچنین مسؤولان در زندگی و رفتار خود حتما قناعت را در نظر بگیرید و اگر تا شهری برای جلسه می‌روید انبوهی از خودروهای متعدد را به حرکت درنیاورید و چه اشکالی دارد که چند مسؤول با یک خودرو به جلسه بروند.

به گفته حجت الاسلام میرزاده، بسیاری از سفرهای مسؤولان به تهران نیز ضرورت ندارد و باید مسؤولان گاه با ویدیوکنفرانس امورشان را با مرکز هماهنگ کنند و از سفرهای زائد به تهران پرهیز کنند تا هزینه سنگین بلیت هواپیما بر ادارات تحمیل نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.