استاندار کرمانشاه گفت : اعتقادی به کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی ندارم و باید هر پروژه آغاز، پایان و افتتاح داشته باشد.

بهمن امیری مقدم گفت : باعث افتخار بنده است و خداوند را شاکرم که در چنین شب ارزشمندی در جمع اساتید و جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی حضور دارم.

به گفته استاندار کرمانشاه بی‌شک تمامی روز‌های خداوندی خوب است، اما امروز به واسطه توفیقات استان، از جلسات تا بازدید‌ها و افتتاح پروژه‌ها در بیمارستان‌های آیت الله طالقانی و دکتر محمد کرمانشاهی برای بنده روز بسیار خوبی بود.

همکاران ما در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کار بسیار خوبی را دنبال کردند و بخش مراقبت‌های ویژه کودکان بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار اقدام ارزشمندی بود که افتتاح شد.

در طی ماه گذشته، سه بار از بیمارستان دکتر کرمانشاهی بازدید کردم که ۲ بار آن به صورت سرزده بوده است و برایم جالب بود که در بازدید امروز در این بیمارستان شاهد آن بودیم که تمام کادر این بیمارستان با عشق و علاقه اقدام به راه اندازی بخش جدید این بیمارستان کرده بودند.

از یکایک اساتید و کادر دانشگاه علوم پزشکی که در کرونا خوش درخشیدید، شهید تقدیم این راه کردند و تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم و بر شما که سلامت مردم را با تلاش خود تضمین کردید درود می‌فرستم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.