تکلیف جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری به کجا رسید؟

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه با اشاره به افزایش هزینه‌های برگزاری جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری گفت : در ابتدا قرار بود این جشنواره اسفند پارسال برگزار شود که به دلیل نبود تامین اعتبار و موج ششم کرونا برگزاری آن به امسال موکول شد.

نیشابوری گفت : امسال با توجه به افزایش چشمگیر هزینه ها، باید اعتبار بسیاری به برگزاری این جشنواره اختصاص یابد که متاسفانه تاکنون این امر محقق نشده است.

به گفته مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه علی رغم مکاتبات بسیار با وزارت ارشاد و استانداری کرمانشاه، هنوز اعتباری برای برگزاری این جشنواره لحاظ نشده است و اگر تامین اعتبار صورت گیرد قطعا این جشنواره را برگزار خواهیم کرد.

در شرایط فعلی و با توجه به افزایش هزینه‌ها برای برگزاری این جشنواره، پیشنهاد برگزاری یک جشنواره جایگزین را داده ایم تا بتوانیم حداقل جشنواره مطبوعات استان را برگزار کنیم.

در این زمینه برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته و در صورت موافقت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چنانچه تامین اعتبار جشنواره فرامرزی مطبوعات دیگر امکانپذیر نباشد، در ماه‌های آینده جشنواره مطبوعات استانی را برگزار می‌کنیم.

در صورت تایید درخواست برگزاری جشنواره مطبوعاتی استان، به زودی مقدمات برگزاری این جشنواره فراهم و فراخوان آن داده می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.