فرماندار اشنویه با بیان اینکه عدالت در پرداخت یارانه به نفع مردم است، گفت: اصلاح نظام‌ توزیع یارانه‌ها سبب قطع دست دلالان و اجرای عدالت اجتماعی می‌شود.

سید علی ترابی گفت: افزایش قیمت برخی اقلام ناشی از حذف ارز ترجیحی با پرداخت مستقیم یارانه به اقشار مختلف مردم جبران می‌شود چرا که دولت با برنامه ریزی کامل در این راستا اقدام کرده است.

او می گوید: حمایت از قشر کم درآمد در دستور کار است و هیچ کمبودی نیز در زمینه تامین کالاهای اساسی در کشور و به تبع این شهرستان وجود ندارد.

فرماندار اشنویه گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم، توزیع عدالت در حوزه‌های مختلف است که امروز نمود آن را در هدفمند کردن توزیع یارانه و مردمی کردن ارائه ارز ترجیحی به کالاهای اساسی می‌توان مشاهده کرد.

 او گفت:از فردا عرضه کالاهای اساسی مورد نظر (مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات) با نرخ جدید صورت خواهد گرفت و نظارت و بازرسی نیز برای مقابله با تخلفات صنوف در این شهرستان تشدید می‌شود.

ترابی  می گوید:با اقدامات صورت گرفته کمبودی در تامین آرد و عرضه نان وجود ندارد و برای رفاه حال بیشتر مردم فعالیت ۶ نانوایی نیز در شیفت عصر برنامه ریزی شده تا اقدام به پخت نان کنند.

او گفت: جهت جبران کمبود احتمالی نان نیز امروز طبق روال روزهای دیگر همه واحدهای نانوایی شهرستان موطف شده‌اند از ساعت هفت تا ۱۲ دایر بوده و مشغول پخت و عرضه نان باشند.

ترابی می گوید: شهروندان در شرایط کنونی باید از رفتارهای هیجانی خودداری و به مانند روزهای گذشته به اندازه و در حد مصرف عادی خود مایحتاج شان را تامین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.