سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز گفت: وجود فقر آن هم به صورت مطلق زیبنده هیچ کشوری، بالاخص نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

جعفر طاهری در جلسه قرارگاه مقابله با فقر مطلق شهرستان شیراز گفت: دولت، برای ریشه کن کردن فقر مطلق برنامه‌هایی دارد چرا که دولت کار و کرامت از ابتدای استقرار، برای مهار فقر مطلق، برنامه جدی و عملیاتی در دستور دارد که مورد تاکید ویژه رئیس جمهور نیز هست و در راستای رفع نیاز‌های ضروری و اولیه جامعه هدف، برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با هدف ارائه خدمات پایدار، مشخص شده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز گفت: در مبارزه با فقر و محرومیت زدایی از جامعه، اولین و جدی‌ترین اولویت، شناسایی دقیق شهروندانی است که از فقر مطلق رنج برده و در محرومیت قرار دارند.

او گفت: در گام نخست، فرایند شناسایی این قشر از جامعه، نیازمند استفاده و تجمیع ظرفیت تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد و ادارات و نهاد‌های دولتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بسیج مستضعفین، سازمان بهزیستی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موسسات خیریه و سایر ارگان‌های ذی ربط در برای تهیه بانک اطلاعاتی جامع و کامل است و بدیهی است که در فاز بعدی، دستورالعمل‌های ابلاغی دولت در خصوص نحوه رسیدگی و شیوه‌های خدمات‌رسانی، مورد عمل قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آشنا
۱۳:۰۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام چرا نسبت به باجگیری در ورودی قلات که با همدستی شورای قلات انجام میشود پیگیری نمیشود روزانه صدها هزار تومان بدون دلیل از خودروهای ورودی گرفته میشود . لطفا اقدام شود .