مدیر توزیع برق شهرستان سقز از ثبت بیش از ۱۷۰۰ تماس از طریق مشترکین با سامانه ۱۲۱ در این شهرستان خبر داد.

عبدالله ابراهیمی گفت:از ابتدای سال بیش از ۱۷۰۰ تماس از طریق مشترکین با سامانه ۱۲۱ این شهرستان به ثبت رسیده که تماس‌های صورت گرفته در کمترین زمان ممکن بررسی و مشکلات مربوطه مرتفع شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز  گفت: با فعالیت ۱۴ نفر به صورت روزانه در قالب ۵ اکیپ عملیاتی شامل ۴ اکیپ در مراکز روستایی و یک اکیپ در مرکز شهری تلاش می‌شود تا با تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین، از بروز هرگونه اختلال در تامین برق مشترکان جلوگیری به عمل آید.

او می گوید: دراین مدت مجموع خاموشی‌های بی برنامه و با برنامه ثبت شده در شهرستان سقز در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به طور متوسط در مناطق شهری در کمتر از ۱۵ دقیقه و در مناطق روستایی بین ۲۵ الی ۳۰ دقیقه مرتفع گردیده و شبکه پایدار شد.

ابراهیمی گفت: به منظور حفظ حقوق شهروندان و جلوگیری از بروز ضرر و زیان به مشترکین برق، برنامه خاموشی‌های با برنامه به صورت اطلاعیه از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق کردستان و کانال‌های فضای مجازی و نیز به مشترکین اعلام شده است.

شهرستان سقز دارای ۹۱ هزار مشترک شهری و روستایی است و طول شبکه فشار ضعیف هوایی شهری آن ۴۶۶ کیلومتر و روستای ۳۴۵ کیلومتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.