راه اندازی سامانه ساماندهی و نظارت بر تولید و توزیع لباس فرم مدارس

رجبی پور گفت: سامانه ساماندهی و نظارت بر تولید و توزیع لباس فرم مدارس، امسال مجددا راه اندازی و ۴ میز کار در آن تعریف شده است.

محمود رجبی پور امروز در جلسه ساماندهی لباس فرم دانش آموزی که با حضور اعضای کارگروه برگزار شد، گفت: قبل از بحران کرونا، سامانه ساماندهی و نظارت بر تولید و توزیع لباس فرم مدارس،طراحی و فعال شده بود که نتیجه آن  هم رضایت بخش بود؛ اما با شیوع بیماری کرونا غیرفعال شد؛ اما این سامانه مجددا راه اندازی و  ۴ میز کار در آن تعریف شده است.

به گفته او  تولیدی‌ها باید در این سامانه امکانات و ظرفیت خود را معرفی کنند و مدارس هم وارد سامانه می‌شوند و سامانه در حال تکمیل است.

رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ضرورت دارد، نظم و سازماندهی محکمی در خصوص ساماندهی لباس صورت گیرد و  تلاش همه ارکان آموزش و پرورش برای کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های اولیا و دانش آموزان است، به همین دلیل از صنف خواسته ایم که بر تولیدی‌ها نظارت دقیق داشته باشند.

او می گوید: تعداد تولیدی های مجاز و فهرست مدارس باید مشخص شوند، رئیس صنف تولید کنندگان و خیاطان با همکاری صنعت و معدن ظرفیت ها را مشخص کنند و مدیران مدرسه نباید با تولیدی ها خارج از چهارچوب های تعیین شده اقدام به انعقاد قرارداد کنند.

رجبی پور گفت: هم تولیدکنندگان و خیاطان و هم مدیران مدارس باید توجیه باشند و شئونات و معیار‌های پوشش اسلامی باید در طراحی و دوخت لباس فرم مدارس رعایت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.