مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش باران و رگبار رعد و برق تا عصر فردا (جمعه ۲۳ اردیبهشت) در استان تداوم خواهد داشت.

سیاوش محمدی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از حوالی ظهر امروز (پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت) با نفوذ توده هوای بسیار خنک و مرطوب به منطقه و تقویت سامانه بارشی، آسمان استان اردبیل ابری و مه آلود شده و در بیشتر مناطق استان بارش باران گاهی بصورت رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل می‌گوید: بارش باران (در ارتفاعات کوهستان سبلان و باغرو بارش برف) تا عصر فردا (جمعه ۲۳ اردیبهشت) در استان اردبیل تداوم خواهد داشت.

محمدی می‌گوید: طی این مدت رخداد مخاطرات جوی از قبیل آبگرفتگی معابر عمومی، بارش تگرگ، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی همچنان دور از انتظار نیست که این سامانه بارشی اواخر وقت فردا از استان اردبیل عبور می‌کند.

او گفت: طی سه روز آینده وزش باد غالباً شرقی و با سرعت ملایم بوده و از اینرو هوای خنک تا صبح شنبه هفته آینده در استان اردبیل ماندگار است.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده جوی پایدار با آسمانی صاف همراه با افزایش محسوس دما در سطح استان اردبیل انتظار می‌رود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.