رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران گفت: مردم نوعدوست و خیراندیش این شهرستان از پارسال تاکنون هشت میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده اند.

محمد خادمی گفت: مبلغ  هشت میلیارد ریال صدقه جمع آوری شده در سرفصل‌ های جهیزیه، مسکن، درمان و کمک بلاعوض برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران هزینه شده است.

او می گوید: ۱۲ هزار عدد صندوق صدقه در گچساران وجود دارد که از این تعداد ۱۱ هزارو ۶۴۰ صندوق کوچک و خانگی است و همچنین ۲۰۰ صندوق بزرگ و ۱۴۰ صندوق متوسط به جمع آوری صدقه در این شهرستان اختصاص دارد.

به گفته خادمی، شهروندان نیکوکاران بومی و غیربومی ساکن شهرستان گچساران می ‌توانند از طریق کد کیو آر نیز برای پرداخت صدقات خود اقدام کنند. 

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران گفت: کد کیوآر با هدف استفاده از شیوه‌ های نوین در پرداخت صدقات و سایر کمک ‌های  مردمی فعال شده است. 

او می گوید: بر اساس روش پرداخت صدقه از طریق کد کیوآر هر مشترک صندوق  صدقات می‌ تواند با داشتن کد کیوآر اختصاصی خود و با استفاده از گوشی تلفن همراه به‌ آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کند. 

به گفته خادمی، کد کیوآر از سوی واحد مشارکت ‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران بر روی صندوق‌ های صدقات خانگی نصب و امکان پرداخت از این طریق برای مشترکان فراهم شده است. 

او با اشاره به اینکه یکی از مهمترین کاربردهای کد کیوآر ذخیره اطلاعات تماس است، گفت: کاهش زمان تخلیه صندوق های صدقات،  کاهش هزینه ‌های اجرایی، اطلاع‌ رسانی و آگاهی بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی، ارائه رسید الکترونیکی و جلوگیری از استهلاک پول ملی از دیگر ویژگی ‌های مهم این شیوه است. 

هم اکنون جمعیتی افزون بر سه هزار تن زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در گچساران قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.