پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که عمل جراحی عیسی آل کثیر و وحید امیری با موفقیت انجام شد.

علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره علت تاخیر عمل جراحی عیسی آل کثیر گفت: با نظر کادر فنی و پزشکی قرارشد که فرصتی به آل کثیر بدهیم تا با این شرایط وفق یابد و خودش تصمیم به عمل جراحی بگیرد. همچنین عمل جراحی این بازیکن روز گذشته با موفقیت انجام شد. ان شا الله آل کثیر را ۶ ماه آینده در تمرینات گروهی خواهیم داشت.  

عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در بازی رفت برابر تیم شهر خودرو دچار درد در زانوی خود شد و  رباط (LCL)  زانویش پاره شد.


بیشتر بخوانید


طول درمان امیری ۳ماه است

پزشک پرسپولیس درباره وضعیت وحید امیری گفت: عمل جراحی امیری  به صورت حرفه‌ای  امروز  انجام شد. خوشبختانه او ۳ ماه آینده می‌تواند به صورت کامل در اختیار تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال باشد.  

با توجه به فشردگی بازی‌های آسیایی و ملی، امیری دردی در کمرش داشت، اما بعد از بازی با تیم ملی کره جنوبی دچار درد شدیدتری از ناحیه کمر شد که ام آر آی گرفته شد و  کادر پزشکی،   استراحت، آب درمانی برای او  در ۶ هفته در نظر گرفتند. البته این بازیکن  در بازی با تیم ذوب آهن دچار پارگی دیسک کمر شد و به علت شدت آسیب دیدگی مجبور شد که با آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شود.  

آقایی تحت درمان قرار دارد  

پزشک پرسپولیس گفت: سعید آقایی در بازی با ذوب آهن دچار ضربه در ناحیه خارجی ران شد که خوشبختانه تحت درمان است. هر چه سریعتر سعی می‌کنیم که این بازیکن  به جمع بازیکنان اضافه شود و او را در اختیار کادر فنی قرار بدهیم.  

 سعید آقایی در دقیقه ۳۴ بازی به علت مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد و وحید امیری به جای این بازیکن راهی زمین مسابقه شد. البته امیری هم در دقیقه ۹۰ مصدوم شد  و  به بیرون از زمین مسابقه برده شد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
کاش من به جای شما عمل می شدم شما هیچی تون نمی شد ولی خدا رو شکر که بهترید و زودتر بر می گردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
چوب خدا صدا نداره ،، 2 تا از بهترین مدافع تیم ما رو با هوچیگری و فتنه سازی به سرباز فرستادید!!! حالا ببینید !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
میگم همه ی بازیکن های پرسپولیس که آسیب دیدن.بازیکن نداریما میخوایین به جاشون آقای کریم باقری وخود یحیی برن تو زمین
آخرین اخبار