پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیری بعد از بازی به علت درد شدید کمر  به صورت درازکش راهی تهران شد.

 علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت وحید امیری بعد از پایان بازی با ذوب‌آهن گفت: امیری در دقایق پایانی بازی دچار مصدومیت از ناحیه کمر شد و شدت مصدومیش به حدی است که نمی‌توانست از جای خود بلند شود. او با آمبولانس به فرودگاه برده شد تا با کمترین میزان حرکت و مراقبت کامل با تیم به تهران برگردد.

وحید امیری که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است، در بازی با ذوب آهن دوباره مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت. بعد از پایان  بازی  وحید امیری به علت درد شدید کمر  به صورت درازکش راهی تهران شد.


بیشتر بخوانید


پزشک پرسپولیس گفت:  سعید آقایی نیز در نیمه نخست از ناحیه خارج ران دچار ضرب دیدگی شد که بلافاصله از زمین خارج شد. او هم تحت مراقبت است و فردا معاینات تکمیلی روی پایش انجام می‌شود تا بتوانیم تشخیص دقیقی داشته باشیم.

 سعید آقایی در دقیقه ۳۴ بازی به علت مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد و وحید امیری به جای این بازیکن راهی زمین مسابقه شد. البته امیری هم در دقیقه ۹۰ مصدوم شد  و  به بیرون از زمین مسابقه برده شد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۵:۴۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
من یه استقلالی هستم دعا میکنم که آقای امیری هیچ مشکلی براش پیش نیاد هر چه زودتر خوب بشه به تیم ملی و تیم خودش کمک کند این بچه خیلی با اخلاق و مهربون هست انشالله
آخرین اخبار