معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا از برگزاری انتخابات شورای صنفی در دانشگاه بوعلی سینا پس از دو سال تاخیر خبر داد.

مهرداد عنبریان گفت: در دو سال شیوع کرونا به دلیل تعطیلی دانشگاه و عدم حضور دانشجویان، شورای صنفی دانشجویی نداشتیم.

او گفت: انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا را تا پایان اردیبهشت‌ماه یا اوایل خردادماه، طبق آیین نامه برگزار می‌کنیم و مشکلات مرتفع خواهد شد.

به گفته عنبریان؛ شورای صنفی اطلاعات دقیقی متناسب با صنف دانشجویان در اختیار ما قرار می‌دهد و خدمت رسانی ما به دانشجویان بهتر خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا، در رابطه با وضعیت استعمال دخانیات در دانشگاه بوعلی‌سینا، می‌گوید: مصرف دخانیات در بین دانشجویان قابل کتمان نیست و در خفا نمی‌توانیم کنترل کنیم، اما محدوده دانشگاه آیین‌نامه خاص خود را دارد.

عنبریان گفت: موارد مختلف تخلفات را آیین نامه داریم که از تذکر شفاهی شروع می‌شود، اما در مجموع هدفگذاری ما بیشتر در کمیته انضباطی ایجاد فرهنگ پیشگیری از تخلفات است.

او در خصوص وضعیت خوابگاه‌ها در دانشگاه، گفت: به دلیل شرایط شیوع کرونا، خوابگاه‌های خصوصی از چرخه خارج شدند که ما را با مشکل عمده خوابگاه مواجه کرد که باید برای مهرماه کمبود را حل کنیم و در همین جهت ساخت دو بلوک خوابگاهی را در برنامه داریم.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در ادامه گفت: خوابگاه‌ها باید تعمیر شوند، چون بیشترآن‌ها فرسوده هستند و نیاز به ترمیم مداوم دارند.

عنبریان گفت: در صورتیکه مشکلاتی در خوابگاه‌ها وجود دارد، ساکنین و مسئولان خوابگاه باید گزارش دهند و امیدواریم با ایجاد خوابگاه نیازی به خوابگاه خصوصی در سال آینده نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.