مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری گفت: دو هزار و ۱۰ خودرو در استان از طریق ثبت نام در سامانه gcr.niopdc.ir دو گانه سوز شد.

آقای تیموری گفت: این خودرو‌ها شامل وانت بار سبک، تاکسی و مسافربر‌های اینترنتی است که از طریق ثبت نام در سامانه متقاضیان تبدیل خودروی بنزینی به دوگانه سوز در کارگاه‌های مجاز چهارمحال و بختیاری، دو گانه سوز شده اند.

مسافربر‌های اینترنتی برای دو گانه سوز نمودن خودرو‌ها از یارانه دولتی این طرح استفاده می‌کنند.

پس از ثبت نام در سامانه gcr.niopdc.ir برای خودرو‌های واجد شرایط، پیامک ارسال خواهد شد و مالکان می‌توانند با مراجعه به این سامانه اقدام به نوبت‌گیری در کارگاه‌های تبدیل نمایند.


بیشتر بخوانید


جهت رفاه مالکان خودرو‌های شهروندان شهرستان‌های بن و سامان یک کارگاه مجاز جهت اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های تاکسی و وانت بار‌های سبک در شهر بن راه اندازی شده است.

در حال حاضر پنج کارگاه دو گانه سوز مجاز در استان فعال است و این کارگاه‌ها در شهر‌های شهرکرد، بروجن، لردگان و بن به مالکان خودرو‌ها خدمات ارائه می‌دهند.

در چهارمحال و بختیاری ۴۰ باب جایگاه، سوخت پاک سی ان جی را به شهروندان عرضه می‌کنند و این جایگاه‌ها به طور مستمر پایش می‌شوند تا نسبت به ارائه خدمات مطلوب و ایمن به شهروندان اطمینان حاصل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار