رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: ۱۶ دانشگاه و پژوهشگاه، متخصصان همچنین دانشجویان علاقمند از سراسر کشور در سیزدهمین کنگره ملی مهندسی عمران حضور فعال دارند.

سیدعلی‌محمد میرمحمدی میبدی امروزدر آئین افتتاح سیزدهمین کنگره ملی مهندسی عمران که به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار گردید، گفت: ۱۶ دانشگاه و پژوهشگاه، متخصصان همچنین دانشجویان علاقمند از سراسر کشور در این رویداد علمی حضور فعال دارند.

او اظهار امیدواری کرد همه شرکت‌کنندگان از ثمره‌های این کنگره بهره ببرند گفت: ثمرات این کنگره در جهت اقتدار کشور که بخش اعظم آن به مسائل حوزه دانش عمران برمیگردد، خواهد بود.

میبدی خواستار به بار نشستن رشته‌های متنوعی که در ذیل کمیسیون عمران ایجاد شده در قالب گروه‌های دانشکده‌های عمران شد و در این رابطه گفت: ۹ تا ۱۳ گروه معرفی شدند و اگر هر گروه شش عضو هیأت علمی فعال داشته باشند عدد قابل توجهی می‌توانند به دنیای علم و اقتدار کشور کمک کنند.

مسئولان باید تمام همت خود را برای جذب نیرو‌های جوان، فعال، با نشاط و پردغدغه به کار گیرند و به تیم همکاری اعضای هیأت علمی اضافه کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان مشارکت افراد با ارائه مقاله و حضور فیزیکی و مجازی در این آئین را ستود و گفت: امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی دانشگاه صنعتی اصفهان باشیم که سابقه نه چندان دور و بیش از ۴۰ ساله دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار