دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی کشور گفت: منطقه ویژه اقتصادی شیراز یکی از بهترین مناطق ویژه اقتصادی کشور است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی کشور در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: بخش خصوصی یکی از بهترین مناطق ویژه اقتصادی را در شیراز ساخته که از ۲۵۰ واحد مستقر در آن، ۹۰ واحد فعال و بقیه در حال توسعه است.

سعید محمد گفت: با توجه به مشوق‌ها در حوزه معافیت مالیاتی، معافیت گمرکی و دیگر خدمات ارائه شده به سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی شیراز، انتظار می‌رود که سرمایه گذاران داخلی نگاه ویژه تری به این منطقه داشته باشند و در سال‌های آتی شاهد توسعه بیشتر این منطقه باشیم.

او گفت: ارائه مشوق‌هایی همچون معافیت‌های مالیاتی و معافیت گمرکی کمک می‌کند که قیمت تمام شده تولید برای سرمایه گذاران بسیار کاهش یابد و شرایط قابل رقابت باشد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی کشور گفت: واحد‌های نوپا نیازمند این مشوق‌ها هستند که این مشوق‌ها زمان دار است و بعد از رسیدن به مرحله تولید و توانمند شدن هر واحد، مشوق‌ها آرام آرام برداشته خواهد شد.

سعید محمد گفت: هم اینک ۳۲ منطقه ویژه اقتصادی در کشور فعال است و افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در این مجموعه‌ها فعالیت دارند.

او گفت: مناطق ویژه مکان خوبی برای سرمایه گذاران ایرانی و خارجی است و به دنبال فراهم کردن مقدمات و تمهیدات لازم برای آسان‌تر کردن شرایط سرمایه گذاری در این مناطق هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار