با تلاش و اقدام به موقع کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان عامل قتل مسلحانه مردی ۳۸ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: در پانزدهم اردیبهشت ماه امسال، در پی قتل مسلحانه مردی ۳۸ ساله در یکی از مناطق شهرستان سراوان، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

او گفت:کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل قتل به جمع آوری سرنخ‌های موجود پرداخته و با تلاش بی وقفه خود عامل این جنایت را که جوانی ۲۲ ساله و از اقوام مقتول بود شناسایی و مشخص شد متهم به دلیل اختلافات قبلی با شلیک سلاح کلاش مقتول را به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده که درصدد دستگیری قاتل فراری بودند در نهایت با تلاش بی وقفه خود محل اختفاء متهم را در یک مغازه در شهر سراوان شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او را پس از ۴۸ از ارتکاب این جنایت دستگیر کردند.

سردار طاهری با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش در مخفیگاه قاتل و معرفی او به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطعانه با اخلالگران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل و نگهداری و استفاده از سلاح گرم آگاه سازند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار