سرپرست فرمانداری مهاباد به همراه اعضای شورای تأمین استان با خانواده‌های روحانی شهید مصطفی پورآذر (شهریکندی)، عزیز پور و عزیز نژاد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سرپرست فرمانداری مهاباد با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده های معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

امیر قادری گفت: عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است و به همین علت ما به عنوان خادمان مردم، خود را موظف به خدمت گذاری به شما عزیزان می‌دانیم.

حجت الاسلام فیاض مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهداء استان نیز در این دیدار گفت: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

وی همچنین گفت: ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

شهید شهریکندی در تاریخ ۱۳۶۱/۱/۲ در مهاباد پس از اقامه نماز جماعت ظهر در مسجد مولوی توسط گروهک ضدانقلاب به شهادت رسید.

شهید ملا رحمان عزیز پور در پانزدهم اسفند ماه ۱۳۶۰ در تهران به دست عوامل ضدانقلاب ترور و شهید شد.

شهید ملا حسین عزیزنژاد هم درسال ۶۱ بر اثر درگیری با گروهک‌های ضد انقلاب در مهاباد به درجه رفیع شهادت نایل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.