مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی:

افزایش جمعیت و فرزندآوری مهمترین اقدام در مسیر ایران جوان و سالم است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: افزایش جمعیت و فرزندآوری که رهبر معظم انقلاب هم بر آن همواره تاکید دارند، مهمترین اقدام در مسیر ایران جوان و سالم است که همه بخش‌ها باید وظایف خود را در این خصوص به خوبی ایفا کنند.

نیّر الهامی در آیین تجلیل از ماما‌های بیمارستان جامع زنان کوثر ارومیه گفت: در همین راستا جامعه مامایی یکی از حلقه‌ های مهم و حیاتی زنجیره افزایش جمعیت و جوانی محسوب می‌شوند.

الهامی می گوید: این قشر، از خانه‌های بهداشت گرفته تا بخش زایمان در مسیر ایجاد ایرانی جوان و سالم و سلامتی ۲ انسان شامل مادر و کودک نقش بسیار موثری دارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: ماما‌ها به عنوان یکی از منجیان ساعات مرگ و زندگی مادران و نوزادان به ایفای نقش می‌پردازند.

به گفته الهامی: ماما‌ها یکی از نقش‌آفرینان اصلی در کاهش مرگ و میر در کشورمان، ارائه دهنده خدمات زندگی آفرین، اصلاح شاخص‌های تندرستی و یکی از حلقه‌های مهم و حیاتی زنجیره افزایش جمعیت و جوانی جمعیت برای رسیدن به شعار زیبای «ایران من جوان بمان» هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که با تلاش ماما‌ها و کادر درمان، به صورت مستمر شاهد اولین اشک‌ها و لبخندها، فریاد‌ها و شوقها، عشق‌ها و امید‌ها باشیم.

در این آیین، از ماما‌های منتخب دانشگاه علوم‌پزشکی آذربایجان غربی به مناسبت هفته ماما در مرکز درمانی جامع زنان کوثر ارومیه تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.