فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:هزار و ۲۸۱ جهادگر فاطمی برای محرومیت زدایی به مناطق مختلف استان زنجان اعزام شدند.

سردار کرمی گفت: رزمایش جهادگران فاطمی در استان زنجان برای محرومیت زدایی تا ٢۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد. 

او می گوید: هزار و ۲۸۱ جهادگر در قالب ۵۰گروه جهادی در عرصه‌های مختلف از جمله عمرانی، کمک‌های مومنانه، پزشکی در مناطق محروم استان زنجان برای خدمات رسانی اعزام شدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بابیان اینکه بسیج در تمامی صحنه‌ها به صورت جهادی وارد عمل شده است، گفت: بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس، زیباترین صحنه‌ها را به نمایش گذاشتند.

سردار کرمی گفت: بسیجیان در صحنه‌های فرهنگی، موثرترین و معنوی‌ترین برنامه‌های فرهنگی را اجرا کرده‌اند و در مقابل تهاجم فرهنگی، جنگ نرم دشمنان نیز پیروز میدان بوده و فتنه‌های دشمنان را ختثی کردند.

او بابیان اینکه بسیجیان در ایجاد امنیت پایدار برای کشور نقش پر رنگی دارند، گفت: در صحنه عمرانی، آبادانی، سازندگی، پروژه‌های بسبار مهمی توسط بسیج اجرا شده است و در اقتصاد مقاومتی نیز به معنویات رهبری عمل کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به تأسیس بسیج سازندگی، گفت: در حال حاضر هزار و ۲۸۱ گروه جهادی در زنجان سازماندهی شده است.

سردار کرمی گفت: در کنار بسیج سازندگی همه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه نیرو‌های زمینی و حتی قرارگاه‌های منطقه‌ای در محرومیت زدایی به ویژه در تأمین آب شرب مورد نیاز مردم وارد میدان شدند و الان هم این لشکر مخلص خدا را همیشه در صحنه می‌بینیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.