۳۰ گروه جهادگران فاطمی در محله قصر قمشه شیراز خدمات رایگان به مردم ارائه کردند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت دهه بسیج سازندگی نامگذاری شده و به همین مناسبت گروه‌های جهادی متعددی در سراسر استان با حضور در مناطق کم برخوردار شیراز به صورت رایگان به مردم و نیازمندان خدمات رایگان ارائه می‌کنند.

سرهنگ عباس بنایی خیر آبادی گفت: از ۱۳۶ گروه جهادی فعال در سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز ۳۰ گروه با استقرار در مناطق کم برخوردار محله قصر قمشه خدمات متعددی از جمله خدمات تخصصی و فوق تخصص پزشکی و ساخت و تعمیر ۵۰ به مسکن ارائه کردند.

او گفت: علاوه بر ارائه خدمات پزشکی رایگان، خدمات مشاوره ای در زمینه های ازدواج، اعتیاد و خانواده، برگزاری کلاس های رایگان آموزشی ویژه دانش آموزان، برپایی گروه های سرود، برپایی ایستگاه های صلواتی و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، خدمات رایگان خیاطی، ایجاد غرفه های صنایع دستی و توزیع بسته های معیشتی در این رزمایش مد نظر بوده است.

بنایی گفت: بسیج سازندگی با هدف هویت بخشیدن و شخصیت دادن به جوانان و مشارکت دادن آنان در عرصه های عمران و توسعه مناطق محروم روستایی، کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه و فراهم کردن زمینه های پایداری و توسعه منابع ملی با فرمان مقام معظم رهبری و با همکاری وزارت جهاد سازندگی و نیروی مقاومت بسیج در سال ۱۳۷۹ طراحی و تدوین شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.