فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: طی ۲ سال گذشته ۱۲ کارگاه اشتغالزایی با همکاری مطلوب بسیج سازندگی این ناحیه ایجاد و شماری از افراد در آن مشغول به کار شده‌اند.

سرهنگ عباس بنایی‌خیرآبادی در مراسم معارفه جانشین و هفت فرمانده حوزه‌های بسیج و مدیران سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون حدود ۹ هزار بسته معیشتی با همکاری سپاه فجر تهیه و بین نیازمندان در شمالغرب شیراز توزیع شده است.

او گفت: این اقدامات با تشکیل قرارگاه سازندگی سرعت گرفته و تقویت شده است، همچنین طی ۲ سال گذشته ۱۲ کارگاه اشتغالزایی با همکاری مطلوب بسیج سازندگی این ناحیه ایجاد و شماری از افراد در آن مشغول به کار شده‌اند.

بنایی‌خیرآبادی  گفت: بسیج تک ماموریتی نیست و بنا به شرایط، مسایل و مناسبت ها در جامعه برنامه و حضور دارد و در همین برنامه چهارشنبه آخر سال بسیجیان برای تامین امنیت حضورفعال داشتند که خدای نکرده شادی به کام مردم تلخ نشود.

در این مراسم و با حکم فرمانده سپاه فجر، سرگرد پاسدار فرزاد محمدی به عنوان جانشین فرماندهی و با حفظ سمت به عنوان مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار