معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: علم سرچشمه ایمان و تقوا است و برای هدایت بشر به آن نیاز داریم.

طالبی در مراسم تجلیل از معلمان برتر خراسان جنوبی گفت: علم سرچشمه ایمان و تقوا است و علمی که همراه موازین اسلامی باشد، پیش نیاز هدایت بشر و تقوای الهی خواهد بود.

او گفت: دشمن تلاش دارد توفیقات نظام را وارونه نشان دهد لذا اگر موضوع حاشیه‌ای مطرح شود، سعی می‌کند با بزرگنمایی آن در مردم یأس و ناامیدی به وجود آورد.

طالبی گفت: از حوزه فرهنگی انتظار می‌رود از فرصت جهاد تبیین برای برملا کردن نقشه‌های دشمنان استفاده کند تا دستاورد‌های نظام و انقلاب بیشتر برای جوانان معرفی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: نیاز است تک تک معلمان بخشی از ساعات کلاس را در آموزش و پرورش به موضوع جهاد تبیین اختصاص دهند.

او گفت: برخی مشکلات اقتصادی اکنون دامنگیر کشور شده است و بخشی از این مشکلات به شرایط و نحوه مدیریت‌ها و بخشی به تحریم‌‍‌ها برمی‌گردد، اما توفیقات نظام باید پیوسته برای نسل جوان و نوجوان بیان شود تا دشمن به اهداف شوم خود نرسد.

موسوی نژاد سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان هم خدمت صادقانه و عالمانه در مسیر تعالی احکام اسلام را از اهداف اصلی آموزش و پرورش دانست که باید برای تحقق این هدف تلاش مضاعف کرد.

در این مراسم از ۱۸ معلم برتر خراسان جنوبی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.