استاندار همدان گفت:برای تربیت نسل آینده معلمان نقش موثری دارند و دانش را در وجود دانش آموزان می پرورانند.

 

استاندار همدان در آیینی با عنوان «سپاس معلم» گفت: معلمان نهال پیشرفت را در وجود کودکان می‌کارند و با حمایت‌ها و ایثارشان این نهال‌ها را پرورش می‌دهند.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت:توجه و تشویق دانش آموزان به افکار دینی و جهادی مورد تاکید می باشد و در دنیای امروز نیازمند تقویت ظرفیت‌ها و مقابله با تهاجمات فرهنگی و اجتماعی هستیم و این روحیه در بین معلمان بسیجی و ایثارگر مشهود‌تر است.

سردار، ولی بهاریان، جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گفت: پاسداشت جایگاه معلمان به عنوان پرورش دهندگان نسل آینده بر همگان مشخص است.

نماینده، ولی فقیه در استان هم گفت: کسانی که به معلمان احترام می‌گذارند، انسان‌های موفق و نام آوری شده اند و این نشانه این است که انسان همیشه مدیون هرکسی است که حتی ذره‌ای علم به آن آموخته است.

معلمان در هدایت و تربیت درست نسل جوان نقش مهمی دارند

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی  گفت:معلمان می‌توانند نظام اجتماعی را پیش ببرند چرا که تعلیم و تربیت دو شاخصه اصلی برای پیشبرد هر جامعه‌ای است.

او گفت: دانش آموزان تنها علم را در مدارس از معلمان نمی‌آموزند بلکه با پرورش آن‌ها هنجار‌ها و ارزش‌های انسانی و اجتماعی را می‌آموزند و آماده ورود به جامعه و نقش آفرینی می‌شوند.

همزمان با هفته پاسداشت معلم از ۱۵۰ فرهنگی بسیجی ناحیه ۲ همدان تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.