آیت الله دری نجف آبادی گفت: با مقاومت ایثار و رشادت‌های رزمندگان رشید جبهه مقاومت معادلات استکباری منطقه تغییر کرده است.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در دیدار با مربیان و فعالان حوزه عقیدتی سیاسی سپاه مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

با مقاومت ایثار و رشادت‌های سرداران و رزمندگان رشید جبهه مقاومت معادلات استکباری در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن تغییر کرده و توطئه‌های دشمنان در ایجاد ناامنی در منطقه نقش بر آب شده است

رشادت‌های رزمندگان و پیروزی‌های جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا واسرائیل و دفاع از کیان و ارزش‌های اسلامی و معرفی چهره واقعی اسلام ناب محمدی به جهانیان در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های داعش که مولود شوم استکبار بود باید همواره به جهان معرفی شود.

برای معرفی دستاورد‌های ارزشمند و پیروزی‌های جبهه مقاومت، جهاد تبیین ضرورتی اساسی برای آگاهی بخشی به آزادیخواهان جهان و دوستداران انقلاب اسلامی است و مربیان و فعالان حوزه عقیدتی در سپاه در نشر ارزش‌های انقلاب و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت رسالتی تاثیرگذار دارند.

اتفاقات و حوادث انتخابات آمریکا به خصوص تصرف کنگره توسط حامیان ترامپ بار دیگر ثابت کرد که هیمنه آمریکا پوشالی و توخالی است و این تحولات نویدبخش فروپاشی آمریکا و جبهه استکبار از درون است.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام عبدی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله به بیان نقش عقیدتی در نشر ارزش‌های انقلاب در بین نیرو‌های مسلح پرداخت و گفت برای گرامیداشت هفته عقیدتی ۲۰۰ برنامه فرهنگی معنوی و عقیدتی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.