سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: هندبالیست‌های ایرانی به لحاظ آمادگی جسمانی برای مسابقات پیش رو مشکل دارند و ما قطعا این موضوع را برطرف می‌کنیم.

وسلین وویوویچ  درباره انتخاب شدنش به عنوان سرمربی  تیم ملی هندبال کشورمان گفت: با توجه به آنچه تاکنون دیده‌ام، به جرات می‌توانم بگویم که تیم ملی هندبال ایران با استعدادترین تیم آسیا است، البته باید قطر را از این موضوع فاکتور گرفت که بازیکنان خارجی در ترکیب خود دارد. ایران بازیکنانی دارد که می‌توانند در بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مثل آر کِی زاگرب یا واردار، بازی کنند که من در آنجا کار کرده‌ام. هندبالیست‌های ایرانی به لحاظ آمادگی جسمانی برای مسابقات پیش رو مشکل دارند و ما قطعا این موضوع را برطرف می‌کنیم. به همین دلیل من افرادی را با خود به تیم ملی ایران خواهم آورد که در این زمینه به من کمک کنند.

وسلین وویوویچ سرمربی کروات تیم ملی هندبال کشورمان در کارنامه حرفه‌ای خود سابقه سرمربیگری در تیم‌های ملی مقدونیه و اسلوونی دارد. همچنین این سرمربی در تیم‌های باشگاهی السد قطر و آر کِی زاگرب هم به عنوان سرمربی فعالیت کرده است. وویوویچ از فروردین ماه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران انتخاب شد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار