فرماندار خاش گفت: هر گونه انتقاد و مطالبه گری را حق قانونی مردم می دانیم و باید در دولت مردمی پاسخگوی منتقدان باشیم.

صاحب‌گل صالحی  گفت: مطالبه گری و انتقاد چه در نشست های حضوری و میدانی و یا در بستر فضای مجازی مطرح شود، قابل احترام بوده و آن را پذیرفته و از مسوولان نیز می خواهیم پاسخگوی منتقدان و مطالبه گران باشند.

او گفت: خودمان را مکلف و موظف می دانیم در نشست های حضوری و رو در رو با منتقدان مذاکره کنیم و درد و دغدغه مردم عزیزمان را بشنویم.

فرماندار خاش گفت:  درب دفتر ما در فرمانداری به روی منتقدان باز است و مدیران دستگاههای اجرایی نیز به همین شیوه عمل خواهند کرد و قطعا در حد توان خودمان برای پیگیری و تحقق خواسته های مردم تلاش می کنیم.

صالحی  گفت: الحمدلله دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی با حمایت قاطع مردم روی کار آمده و با همین شعار و در کنار مردم آماده خدمت رسانی به جامعه بوده و هیچ گونه مانعی در این مسیر وجود ندارد.

او گفت: در بسیاری از مواقع از طرح دیدگاه های شهروندان فهیم خاش در موضوعات مختلف که به ذهن مسوولان نرسیده، برای خدمت رسانی به مردم بهره برده ایم، بنابراین از ایده ها و راهکارهای شهروندان در راستای کمک به حل مشکلات استقبال می کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمال زهی
۰۷:۵۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام. خداقوت و خسته نباشید. میخاستم بگم. روستایی قاسم اباد خاش ک دهیارش شخصی است بنام. اقای عثمان صوری زهی.تمامی اراضی پدری. مارو بنام خودش برداشته و بااینکه هیچ حقی ندارد. اصلا لیاقت این پست ومقامرا ندارد وکلیه. مردم و اهالی این منطقه از این اقا شکایت دارند لطفا رسیدگی کنین واین موضوع باید رسیدگی شود جزاکم الله
آخرین اخبار