مسوول بهداشت محیط خاش گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۴۵۸ مورد بازدید بازرسان بهداشت محیط این شهرستان از قنادی‌ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده است.

مسعود آزادی  گفت: از ابتدای امسال  تاکنون ۱۸۸ مورد بازدید از قنادی‌ها و مراکز تهیه و توزیع زولبیا، بامیه، آش و حلیم انجام شده است.

او گفت:  یک هزارو ۲۷۰ مورد بازدید از سایر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و بهداشتی صورت گرفته است  و  همکاران ما در ماه مبارک رمضان ۲۰۶ مورد بازدید از مساجد در شب‌های احیا و ختم قرآن و ۲۱۳ مورد بازدید مشترک با ادارات جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و اتاق اصناف نیز داشته‌اند.

مسوول بهداشت محیط خاش سیستان و بلوچستان  گفت: جمع‌آوری و معدوم‌سازی یکهزارو ۳۰۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف و معرفی به مراجع قضایی ۴۲ مورد، تعطیلی ۲ مکان کسب غیر بهداشتی، کلرسنجی از آب آشامیدنی شهری و روستایی یک هزارو ۵۵۰ مورد، نمونه‌برداری از آب آشامیدنی شهری و روستایی ۱۸۸ مورد، نمونه‌برداری از مواد غذایی مشکوک ۸۳ مورد و ۴۲۶ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل بازرسی از اقدامات مهم بهداشت محیط خاش در این مدت بوده است.

او گفت: در این مدت پیگیری شکایات مردمی و سامانه فوریت‌های سلامت محیط و کار هفت مورد را داشته‌ایم  و تلفن رسیدگی به شکایات ستاد فوریت‌های سلامت محیط و کار به شماره ۱۹۰ یا ۰۵۴۳۳۷۲۸۹۳۲ آماده پاسخگویی به اعتراضات و شکایات شهروندان خاش است.

آزادی گفت: شناسایی و تذکر به خانواده‌های متخلف رهاسازی فاضلاب ۴۳ مورد و معرفی ۱۳ مورد از متخلفان فاضلاب به مراجع قضایی از دیگر اقدامات مهم این واحد بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار