مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر و همزمان با مراکز استان‌های سراسر کشور، همایش پیاده روی خانوادگی کارگران در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران زاهدان برگزار شد.

 حامد آرامش ایجاد شور و نشاط در جامعه کارگری و توسعه فرهنگ ورزش‌های سهل و الوصول و سلامت محور بین خانواده‌های کارگران را از اهداف برگزاری این رویداد ورزشی بیان کرد.

او گفت: در حاشیه مراسم پیاده روی، برنامه ورزش همگانی و اجرای آیین زورخانه‌ای با همکاری هیات‌های ورزشی کارگری، همگانی و زورخانه‌ای استان پیش بینی شده بود تا کارگران و خانواده‌های آنان بتوانند یک روز مفرح و پر نشاط را آغاز کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: جوایز متعددی برای شرکت کنندگان نیز در نظر گرفته شده بود که به قید قرعه به افرادی که در همایش حضور دارند اهدا شد.

آرامش  گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در کنار کارهایی، چون ایمنی و بهداشت کار، توانمند سازی و مهارت‌آموزی در حوزه فرهنگی و ورزش کارگران نیز اقداماتی انجام داده است.

او  گفت: برای سال جاری توسط هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان میزبانی یک رویداد کشوری کارگران پیش بینی شده است که در مرحله نهایی شدن قرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:برنامه‌ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کمک به سلامت روانی جامعه کارگری است و این مهم در استان سیستان و بلوچستان نیز به طور جدی دنبال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار