مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:با جذب دو هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ،حدود هزار نفر از دانشگاه فرهنگیان و به کارگیری نیرو‌های حق التدریس و بازنشستگان، باید کمبود نیرو را موقت جبران کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در حاشیه بازدید از محل آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان در دانشگاه اصفهان گفت: آموزش و پرورش استان اصفهان با کمبود ۱۶ هزار نیرو مواجه است، اما با جذب دو هزار نفر از طریق آزمون استخدامی، حدود هزار نفر از دانشگاه فرهنگیان و به کارگیری نیرو‌های حق التدریس و بازنشستگان، باید این کمبود نیرو را موقت جبران کرد.

محمدرضا ابراهیمی درباره آزمون امروز هم گفت: بعد از معرفی داوطلبان به آموزش و پرورش، فرآیند مصاحبه و گزینش طی می‌شود و بعد از گذراندنِ دوره‌های مهارتیِ معلمی، بخشی از آن‌ها در سال تحصیلی آینده در آموزش و پرورش به کارگیری می‌شوند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه اصفهان هم گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان، صبح دیروز وامروز در ۱۴ حوزه در شهر‌های اصفهان، خمینی شهر، زرین شهر، نجف آباد، کاشان و آران و بیدگل برگزار شد.

رضاعلی نوروزی تعداد شرکت کنندگان در این آزمون را ۳۰ هزار و ۲۳۷ نفر بیان کرد و گفت: ۱۵ هزار و ۳۸۵ نفر از این شرکت کنندگان مرد و ۱۴ هزار و ۸۵۲ نفر هم زن بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۷:۱۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام ببخشید من رشتم محیط زیسته ولی نمیتونم تو ازمون استخدامی شرکت کنم به شغل معلمی هم خیلی علاقه دارم اگه میشه یه کاری کنید ما هم بتونیم تو ازمون استخدامی شرکت کنیم؟